Câteva lucruri din această săptămână (5)

Ușor, ușor, ne apropiem de sfârșitul acestui an, iar eu abia aștept să trăiesc noi începuturi.

Deși în ultima vreme parcă iarna își intrase serios în drepturi (frig până-n adâncul oaselor, o primă ninsoare pentru care am avut un entuziasm care a plecat repede, goana după haine groase), săptămâna aceasta a fost destul de însorită și plăcută. În graba de toate zilele, am regăsit momente și lucruri superbe, așa cum încerc să fac în fiecare zi, să caut ceva frumos fie chiar și preț de câteva clipe.

  • Au ajuns cerceii pe care i-am comandat de pe Felicity Store. Primii mei cercei de la ei au puf de păpădie și îi consider speciali, drept pentru care nu m-am putut abține și de data asta, am acum o pereche de cercei cu flori multicolore și una cu flori albastre, culoarea mea preferată. Da, sunt entuziasmată, când intru pe site-ul lor, e greu să rezist tentației de a cumpăra ceva, eleganța și delicatețea produselor lor m-au cucerit.
  • Sunt fericită să am în casă niște flori minuscule și roz puse foarte drăgălaș într-o stropitoare. Sigur că înveselește camera!

img_1184

  • Am intrat și eu puțin în febra Black Friday și am comandat câteva cărți, produse cosmetice și hârtie creponată din care sper să-mi iasă niște flori reușite. Abia aștept să ajungă cumpărăturile.
  • Am văzut un scurtmetraj de animație de 18 minute, Feelings from Mountain and Water (1988), regizat de Te Wei și produs de Shanghai Animation Film Studio și care arată natura ce se împletește armonios cu activitățile omului: munți, apă, cântec, liniște, toate acestea sunt ilustrate minunat și reușesc să dea o senzație de calm și de nevoie de a fi mai mult în mijlocul naturii.
  • Ascult melodia Forgetting All My Troubles pe repeat, Katie Melua are o voce așa de blândă și gingașă.

Surse:

1.https://vimeo.com/65464332?outro=1

2.https://www.youtube.com/watch?v=BDTowlE8S-o

2 gânduri despre “Câteva lucruri din această săptămână (5)

Lasă un răspuns

