Câteva lucruri din această săptămână (6)

Well, a trecut și Crăciunul, o perioadă care îmi aduce aminte în special de copilărie fiindcă atunci simțeam cel mai autentic această sărbătoare, mă bucuram foarte tare de fulgii de nea, de săniuș, de colinde, îmi plăcea să alunec pe fiecare ghețuș pe care îl întâlneam în cale, ținându-mă strâns de mâneca tatălui, mâncam multe dulciuri și mai ales bomboanele din brad a căror ambalaje le împachetam la loc pentru a ascunde că iar am mâncat aproape tot ce era dulce prin casă. Crăciunul, anul ăsta, a fost presărat cu câteva momente frumoase: am primit colindători, am pregătit masa de Crăciun, am stat iar hipnotizată lângă luminițele din brad (ca în fiecare an) și mai mult decât toate, m-am bucurat de sărbătoare, de prezența celor dragi fiindcă asta contează până la urmă, să fii înconjurat de oameni alături de care să îți construiești amintiri memorabile și pline de zâmbete, pace, prietenie…și într-un final, contează să păstrezi o bucățică de Crăciun mereu cu tine.

Și pentru că iubesc florile, nu avea cum să nu-mi placă acest videoclip superb despre producția de trandafiri din Kenya de la Sian Roses pe care l-am văzut zilele astea. Trandafirii produși sunt de înaltă calitate, cei de la Sian Roses sunt atenți cu angajații, cu mediul, iar producția ajunge în state ca Suedia, Franța, Italia, Marea Britanie, Olanda, Germania, SUA, Dubai și Australia. E un videoclip foarte frumos, am fost fascinată de varietatea, delicatețea trandafirilor și de modul de ambalare, de felul în care sunt îngrijiți:

Am terminat de citit Gog și mi-a plăcut mult un citat de acolo:

Dar poți tăcea numai față de cei pe care-i cunoști de mult timp și pe care-i iubești.

Giovanni Papini, Gog

Mi se pare simpatic, de asemenea, bilanțul din 2016 propus de 2016bestnine cu pozele postate pe Instagram:

_l-laura_full

În rest, vă doresc un an nou cu multă sănătate, reușite frumoase și oameni dragi și sinceri alături de voi! Un an nou fericit! 

Surse:

1.Youtube

2.http://www.sianroses.co.ke/

3.Giovanni Papini, Gog, Iași, Editura Polirom, 2012

4.https://2016bestnine.com/

 

2 gânduri despre “Câteva lucruri din această săptămână (6)

Lasă un răspuns

