5 site-uri interesante și gratuite

După cum știm, Internetul este o sursă imensă de informații și nu trebuie decât să știm cum să-l folosim în mod util.

Iată câteva site-uri și aplicații pe care le utilizez frecvent și care merg în direcția culturală care mă atrage în mod special:

  • Duolinguo – sunt convinsă că mulți dintre voi cunoașteți deja aplicația pentru a învăța o limbă străina sau pentru a exersa limbile străine pe care le știți deja. Este simplă de folosit și interactivă.

 

  • MiriadaX – ideală pentru cunoscătorii de limbă spaniolă, este o platformă online în care puteți urma cursuri din domenii diverse: științe, artă, filozofie, geografie, istorie, pedagogie, IT, etc. Am urmat un curs acolo, Velázquez en el Museo de Prado, foarte bine realizat, am urmărit videoclipuri după care am răspuns la teste și am putut descărca informații mai ample despre subiect în format PDF.

 

  • A soft of murmur – este un site pe care îl folosesc de fiecare dată când simt nevoia să mă deconectez și să mă simt mai aproape de natură. De ce? Pentru că aici pot asculta sunetul mării, al ploii, al focului, al păsărilor, e o aplicație pentru persoanele mai poetice și visătoare.

 

  • Bibliothèque Nationale de France – Personal, mă concentrez mai ales asupra colecțiilor bibliotecii naționale din Franța și în funcție de domeniul de interes, găsesc resurse foarte interesante.

 

  • Google Arts & Culture – Mi se pare genială aplicația, puteți vizita muzee, puteți citi despre personalități marcante, despre evenimente istorice.

Enjoy! 🙂

 

Sursă imagine: https://pixabay.com/ro/cea%C5%9Fc%C4%83-de-cafea-laptop-birou-1280537/

2 thoughts on “5 site-uri interesante și gratuite

Leave a Reply

