Câteva lucruri din această săptămână (9)

Hey, guys! Long time, no see.

În ultima vreme, m-am bucurat de primăvară cât am putut, iar acum că a nins zilele astea, m-am baricadat din nou în casă și m-am uitat la filme și seriale.

-Iubesc anotimpul ăsta, cu excepția zilelor ăstora friguroase. Iubesc să mă plimb printre copaci care își scutură petalele, printre magnolii care inspiră atâta puritate și îmi place să privesc mai des spre cer și spre verdele copacilor. Primăvara e un miracol.

-Florile astea din hârtie creponată cred că au devenit un hobby, e o activitate care chiar mă relaxează și-mi place să le văd prin casă, prin diverse colțuri.

-Îmi place această listă cu câteva dintre librăriile cele mai frumoase din Spania, publicată de comunitatea site-ului 20minutos. Mie cel mai mult de acolo îmi place Librería Páramo (Urueña, Valladolid), m-aș pierde într-o după-amiază însorită printre cărțile de acolo, așa frumos aranjate și care creează o atmosferă desprinsă din alt timp.

 

2 thoughts on “Câteva lucruri din această săptămână (9)

Leave a Reply

