Despre pasiunea mea pentru agende

Îmi place foarte mult să scriu, să mâzgâlesc, să-mi fac tot felul de notițe și liste, iar agendele sunt perfecte pentru astfel de îndeletniciri.

Îmi plac agendele în orice format, fie ele mici, mari, cu desgin floral, simple, subțiri sau cu multe pagini. Toate sunt utile și toate au frumusețea lor atunci când sunt completate.

Atunci când am în față o agendă, pot fi mai creativă, îmi place să colorez, să strâng amintiri cum ar fi biletele de tren cu destinații frumoase, biletele de intrare la muzeu, pliante de la diverse evenimente.

Angendele mă pot salva atunci când vine vorba despre organizarea timpului , fiind un fel de memento pentru evenimentele la care îmi doresc să particip sau pentru rutina de fiecare zi.

De asemenea, agendele îmi păstrează gândurile despre anumite subiecte, citatele mai filosofice, recenziile despre cărți, filme, rețele pentru prăjiturile cele mai gustoase, despre concerte și diverse idei.

Vouă? Cum vă place să arate agendele voastre?

 

6 gânduri despre “Despre pasiunea mea pentru agende

Lasă un răspuns

